Dag 0 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Eline - WaarBenJij.nu Dag 0 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Eline - WaarBenJij.nu

Dag 0

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Paul en Eline

20 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Hoi lieve lezers,

Vanochtend zijn Paul en ik vroeg opgestaan om zijn huis een beetje op orde te maken voor Pim en Loes die het fort komen bewaken. Verder moesten de koffers nog ingepakt worden en besloten we om na het avondeten te vertrekken, zodat we nog lekker een pizzaatje bij pap en mam naar binnen konden werken.

Nadat we compleet waren en nog eens twee keer naar binnen zijn gegaan, omdat we uiteraard wat dingen vergaten (pakjes drinken die koel in de koelkast lagen, et cetera), vertrokken we naar ons volgende station: de ouders van Paul. Daar hebben we de auto geparkeerd en het allerlaatste aan onze bagage toegevoegd: een tekentang, niet geheel onbelangrijk.

We zijn naar het station gebracht door Jan JB en om zeven uur hadden we de trein in Boxmeer. Na een overstap in Nijmegen en in Utrecht kwamen we om kwart over negen aan op Schiphol. Aangezien ik ondertussen alweer hongerig was (ondanks dat ik me de gehele dag heb vol zitten proppen), hebben we nog een broodje gegeten bij La Place. Om tien uur wilden we onze shuttle hebben, maar die zat helaas al vol voordat wij in konden stappen.

In de tweede was het kielekiele maar we zijn uiteindelijk dus in het hotel beland, waar ik nu ook het verhaaltje aan het afronden ben. We gaan nog een kopje thee drinken en morgen vertrekken we weer op tijd naar Schiphol voor onze vlucht.

O ja, een belangrijke mededeling! Ik heb mijn Iphone thuis laten liggen, heul heftig moment, maar ik heb nu een telefoon bij waarmee je kunt bellen en sms’en, zodat ik ongestoord van de vakantie kan genieten. Wil je Elientje dus kunnen bereiken: dan moet je Paul appen, of je kunt mij bereiken via de mail, sms en de Facebook Messenger. Uiteraard kun je ook op deze site reageren.

Goeienacht mensen, wij gaan onze oogjes dichtdoen en uitrusten voor de vlucht.

  • 21 Juli 2014 - 07:39

    Berry En Jan:

    Eline, Als dat maar goed komt zonder aaitelefoon. Goede reis vandaag en veel plezier.

    Groetjes pap en mam


  • 21 Juli 2014 - 09:02

    Marloes:

    Heel veel plezier in Finland!!!

  • 21 Juli 2014 - 10:37

    Yvonne:

    Hoi vakantiegangers, wij wensen jullie een veilige vlucht en een hele fijne vakantie toe, groetjes Jan en Yvonne xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Eline

Dit jaar naar Fins Lapland!

Actief sinds 18 Juni 2013
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13764

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Finland

18 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

01 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Florida

Landen bezocht: